Stanowisko urzędnicze SPECJALISTY DS. KADR w wymiarze 1/2 etatu
Wykształcenie: średnie lub wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, bhp)
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem Specjalisty ds. kadr:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) wykształcenie: średnie lub wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, bhp),
3) minimum roczne udokumentowane doświadczenie pracy z osobami niepełnosprawnymi,
4) oświadczenie o niekaralności,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
8) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe (preferowane – podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):
1) znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
2) znajomość techniki komputerowej, szczególnie pakietu MS Office oraz programów KADRY VULCAN,
3) praktyczna znajomość zagadnień kadrowych i bhp,
4) potwierdzenie odbycia szkoleń lub kursów specjalistycznych z zakresu kadr,
5) samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
6) umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
-
prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, w tym przygotowywanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy, rozwiązaniem umów o pracę oraz przebiegiem stosunku pracy,
-
sporządzanie harmonogramu czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy,
-
obsługa portalu PUE w zakresie dotyczącym pracowników,
-
wykonywanie czynności wynikających z obowiązków pracodawcy w zakresie ochrony zdrowia pracownika (kierowanie na badania profilaktyczne okresowe, kontrolne),
-
prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu BHP,
-
obsługa administracyjna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym przyjmowanie i sporządzanie list do wypłaty świadczeń, obsługa administracyjna komisji socjalnej,
-
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
-
ewidencjonowanie rocznych planów urlopowych i wniosków urlopowych pracowników,
-
przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji dotyczącej pracowników,
-
archiwizowanie dokumentacji kadrowej,
-
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż, ochrony środowiska oraz zasadami ergonomii,
-
wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora
Wymagane dokumenty
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych, -
oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie do lekarza medycyny pracy),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy, ukończone kursy i szkolenia
5) list motywacyjny,
6) kwestionariusz osobowy.
Warunki pracy
1) umowa o pracę od dnia 14.06.2022 r.
2) praca jednozmianowa w niepełnym wymiarze czasu pracy, tj. 20-godzinny tydzień pracy (1/2 etatu),
3) miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 149, 23-300 Janów lubelski
4) praca z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,
5) wymiar przysługującego pracownikowi urlopu wypoczynkowego – zgodny z przepisami Kodeksu Pracy,
6) okres wypowiedzenia umowy o pracę – zgodny z przepisami Kodeksu Pracy,
7) wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r., w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 roku, poz. 1960) oraz z Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 149, 23-300 Janów lubelski w terminie do dnia 09.06 2022 r. (liczy się data wpływu do PZAZ w Janowie Lubelskim) z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko specjalisty ds. kadr”. Aplikacje, które wpłyną do Jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej PZAZ w Janowie Lubelskim oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Osoby, które spełnią wymagania niezbędne zostaną powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 15 8723811
Dodano do BIP dnia 02-06-2022 12:13:34